19.08.2013 г.

Да изгоря ми стига - Vyhořet mi stáčí




                                       via:  weheartit.com 



Beznadějné je tě očekávat
moje lásko, čas neexistující.
Sluneční odlesky ve vlasech básníka,
hvězdy na řasách mého spícího prince.

Ale tě očekávám můj milý hvězdami posypaný.
Každý den a chvíle každá jsem utkala s vzrušením.
Kam musím toulat aby jsi mě poznal?
Kam musím klepat aby jsi mě miloval?

Odpusť mi, že poběžím pod vesmíru
s mávajícíma rukama a popelovou lyru.
Že budu volat, milovat, nic nebudu skrývat
co ve mně s úsvitem vystoupá budu zpívat.

A pak rozbitá na částečky zlaté 
doženu tebe, přinesu ti nebe.
Protože já jsem nekonečná lásko moje,
a pouze jednou chci být jenom tvoje.




Безнадеждно е да те очаквам,
обич моя, време неизживяно.
Слънчево зайче в косите на поетесата.
Звезди в миглите на моя спящ принц.

Ала го правя обич моя, със звезди посипана.
Всеки ден, и всеки миг в трепет съм усукала.
Къде ли да пребродя, за да ме познаеш?
Къде да ли почукам, за да ме пожелаеш?

Простено ли ми е, да мина през зефира,
с развети рамене и пепелява лира.
Да те обичам, да мълвя и да излея
това което в мен изгрява да изпея.

И разпиляна на прашинки злато
да те догоня, да ти донеса небето.
Защото обич моя аз съм необятна,
макар за миг вземи ме еднократно. 


1 коментар:

...

 Kde vítr vane  kapraď sklání listí v stínu.  V temnotě den se noří  jak jiskra neutekla od osudu když noc se blíží, všechno pohasíná.  Jen ...