27.03.2012 г.

Грешна

Kiss the Angel by Norma Desmond
                                                                                                    На Любчо

Душата ми е уличница.
Купи я на парчета
един непорочен ангел.

Когато идваше,
събирах вода от девет извора,
и му я носих в шепи.

В пробитото ведро
вода събира ли се?
Изтичах между пръстите му.

Не помни, че съм негова.
Събрах празните си шепи,
и напълних реките със сълзи. 

Moje duše je děvka.
Koupil po částech
neposkvrněný anděl.

Když přicházel,
sbíral jsem vodu z devíti pramenů,
a přinešle mu ji plnými hrstmi.

Ve vyvrtaném kbelíku
shromažďuje li se voda?
Protekala jsem mezi prsty.

Nepamatují si ale jeho jsem nebyla 
Posbírala jsem prázdné hrsti,
a naplnila všechy řeky slzami. 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

...

 Kde vítr vane  kapraď sklání listí v stínu.  V temnotě den se noří  jak jiskra neutekla od osudu když noc se blíží, všechno pohasíná.  Jen ...